יום שלישי, 21 ביולי 2009

הייתי במרום הפקות לפני כמה ימים

שלום שמי ג' הייתי במרום לפני כמה ימים אני מוכרח להודות שכמעט עבדו עליי בצורה מדהימה.
קראתי תגובות במשך 4 שעות בכל מיני פורומים באינטרנט ואני חייב להודות שלפגישה שיש לי ב"במרום" ביום שלישי אני מתכוון לבוא עם חבילה שזורה ונכבדת של תגובות מכל מיני פורומים ואז אני רוצה לראות אם היא תסתכל לי בעיניים ולא תבלע את המילים.
אני מאד מאוכזב כי היו לי ציפיות אבל אני שמח שקראתי והתעניינתי לפני. הבנתי שבחיים וספציפי בכשרון מסויים שיש לכם צריך או מזל או השקעה בלי קיצורי דרך!
בתי ספר למשחק כדי לקבל ידע מקצועי אח"כ זה קצת מזל וקצת אמביציה אבל הישראלים כלומר אנחנו מחפשים כל הזמן קיצורי דרך כדי להצליח ועלינו לסמוך על אנשים שיודעים לנצל זאתהיו זהירים.
אני לא שחקן אני סתם חובבן ונאיבי מציע לכם לקרוא ולהתעניין לפני שאתם בכלל ניגשים לשםאני כבר מסוגל להשוות עובדות ולמען האמת הן די מתנגשות

תגובה 1:

  1. אם אתה לא שחקן אז אל תלך לאודישנים אלא תחפש עבודה כניצב בהפקות- באודישנים לתפקידים יש לך פחות סיכוי להתקבל כי אין לך ניסיון.
    כניצב אתה מקבל תשלום ולא צריך לעבור בחינות.

    השבמחק